1. KLIENTO ASMENINIŲ DAIKTŲ LAIKYMAS
1.1. Sporto klubas neteikia Kliento daiktų pasaugos paslaugų, o tik sudaro Klientui galimybę
palikti atsineštus daiktus tam Sporto klubo nustatytose vietose.
1.2. Asmeninius daiktus Klientas palieka Sporto klubo rūbinės persirengimo spintelėje,
kurią, palikęs daiktus Klientas, privalo užrakinti savo asmenine spynele. Klientas, palikdamas
Sporto klubą, privalo pasiimti visus savo asmeninius daiktus (jų nepalikti Sporto klubo
rūbinėje, persirengimo spintelėje ar kitose Sporto klubo patalpose), o asmenines spyneles
nusiimti (draudžiama, išeinant iš Sporto klubo, palikti persirengimo spinteles užrakintas
Kliento asmeninėmis spynelėmis). Klientui pažeidus šiame punkte nurodytus draudimus,
Kliento asmeninės spynelės nukerpamos. Kliento paliktiems daiktams taikomos Taisyklių
4.6. punkto nuostatos; jokie su aukščiau nurodytais Paslaugų teikėjo veiksmais susiję Kliento
nuostoliai jam neatlyginami.
1.3. Klientui rekomenduojama į Sporto klubą nesinešti brangių ir vertingų daiktų, o juos
atsinešęs Klientas prisiima visišką atsakomybę už jų saugumą.
1.4. Klientas apie savo daiktų dingimą ar sugadinimą privalo nedelsiant informuoti Sporto
klubo darbuotojus ir (arba) policiją.
1.5. Sporto klubas neatsako už Kliento Sporto klube asmeninių daiktų, įskaitant daiktus,
paliktus persirengimo ar kitose Sporto klubo patalpose, praradimą ir (ar) sugadinimą,
išskyrus, jeigu tai įvyko dėl Sporto klubo kaltės.
1.6. Sporto klube rasti Kliento palikti daiktai bus saugomi ne ilgiau kaip 7 (septynias)
kalendorines dienas. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo identifikuoto Taisyklių 1.2.
punkto nesilaikymo. Tuo atveju, jeigu Sporto klubas galės identifikuoti pamesto daikto
savininką, jis apie rastą daiktą nedelsdamas informuos Klientą Sutarties Specialiosiose
sąlygose Kliento nurodomais kontaktais. Suėjus minėtam terminui ir nepavykus identifikuoti
Kliento, Sporto klubas pasilieka teisę sunaikinti minėtus daiktus arba juos perduoti policijai.
2. SAUGAUS ELGESIO TAISYKLĖS
2.1. Žemiau išvardinti reikalavimai ir draudimai yra nustatyti siekiant užtikrinti Klientų
saugumą, Sporto klubo turto apsaugą, kitų galiojančių teisės aktų tinkamą vykdymą, todėl
Klientas turi atsakingai, sąžiningai ir rūpestingai jų laikytis.
2.2. Sporto klube draudžiama:
2.2.1. naudotis Sporto klubo paslaugomis, dėvint netinkamą, nešvarią ar netvarkingą aprangą
arba avalynę, avėti šlepetes, lankytis be avalynės;
2.2.2. be išankstinio Sporto klubo raštiško sutikimo teikti Sporto klubo Klientams sporto ar
panašaus pobūdžio paslaugas, konsultuoti, treniruoti Klientus, bet kokia forma trukdyti
Sporto klubo lankytojams ar darbuotojams;
2.2.3. fotografuoti ir / ar filmuoti Sporto klube kitus asmenis ar objektus neturint išankstinio
raštiško Sporto klubo sutikimo;
2.2.4. į Sporto klubo patalpas įsinešti ir / ar vartoti maisto produktus ir / ar alkoholinius
gėrimus, ir / ar narkotines ar psichotropines medžiagas ir / ar kitus uždraustus daiktus ar
daiktus, kurie yra išimti iš civilinės apyvartos ar kurių apyvarta yra ribota. Gaiviuosius
gėrimus ir vandenį Klientui leidžiama įsinešti tik nedūžtančiuose induose;
2.2.5. neštis sportinius krepšius ar kuprines ar kitus didelių gabaritų daiktus (maišus) į Sporto
klubo treniruoklių salę;
2.2.6. persirengimo patalpose ir / ar dušinėse atlikti asmens higienos procedūras, naudoti
plaukų džiovintuvus ne galvos, o aprangos detalių (šlepečių, glaudžių, maudymosi kostiumų)
ar kitų kūno vietų džiovinimui;
2.2.7. naudotis laikinai sugedusiais treniruokliais ar kita Sporto klubo įranga, kuri yra
pažymėta kaip netinkama naudojimui;
2.2.8. netinkamai naudotis Sporto klube esančiu inventoriumi ar kita įranga / daiktais, gadinti
arba kitaip daryti žalą minėtiems daiktams;
2.2.9. rūkyti Sporto klubo patalpose;
2.2.10. teikti reklaminio pobūdžio veiklas be išankstinio Sporto klubo sutikimo;
2.2.11. šiukšlinti;
2.2.13. išeinant iš Sporto klubo, palikti persirengimo spinteles užrakintas Kliento
asmeninėmis spynelėmis;
2.2.14. naudotis Grupinių užsiėmimų sale, vykstant Grupinei treniruotei nesant į ją
užsiregistravus.
2.2.15. Neteisėtai pasisavinti Sporto klubo arba kito asmens nuosavybę.
2.3. Prieš naudojantis treniruokliais Klientas privalo nuosekliai susipažinti su Sporto klubo
patalpose iškabintomis arba ant treniruoklio nurodytomis treniruoklių naudojimosi
taisyklėmis, jų griežtai laikytis.
2.4. Prieš atliekant pratimus ant treniruoklio, privaloma patiesti rankšluostį.
2.5. Klientas, atlikęs pratimus, privalo užtikrinti, kad treniruokliai būtų palikti tvarkingi,
tinkami naudoti kitiems Sporto klubo Klientams, treniruoklių priedai bei kita treniruoklių
salės įranga, svarmenys turi būti tvarkingai sudėti į jiems skirtas vietas.
2.6. Po treniruotės treniruoklių salėje, prieš einant į kitas Sporto klubo zonas, Klientas
privalo nusiprausti duše.
3. SPORTO KLUBO TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Sporto klubas turi teisę:
3.1.1. keisti Sporto klubo darbo laiką ar grupinių treniruočių tvarkaraštį;
3.1.2. neįleisti klientų vėluojančių daugiau nei 5 (penkias) min. į Grupinių treniruočių
užsiėmimus, prasidėjus Grupinei treniruotei pagal www.triple-b.lt publikuojamame
tvarkaraštyje suplanuotą tos treniruotės pradžios laiką;
3.1.3. neteikti Grupinių treniruočių užsiėmimų paslaugų pagal www.triple-b.lt suplanuotą
treniruotės laiką, jei prasidėjus treniruotei atvyko mažiau nei 2 (du) užsiregistravę Klientai;
3.1.4. atliekant profilaktikos ar panašius darbus, neteikti Paslaugų iki 48 (keturiasdešimt
aštuonių) valandų. Apie tai Klientai bus informuojami iš anksto, bet ne vėliau kaip prieš 3
(tris) kalendorines dienas, Sporto klubo internetinėje svetainėje, prie įėjimo į Sporto klubą
arba Kliento kontaktais, nurodytais Sutarties Specialiosiose sąlygose;
3.1.5. kilus pagrįstų abejonių dėl Kliento sveikatos būklės, paprašyti Kliento nutraukti
treniruotę ir pasikonsultuoti su gydytoju bei pateikti gydytojo pažymą apie savo sveikatos
būklę;
3.1.6. neteikti atitinkamų Paslaugų asmenims, turintiems sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti
pavojų paties asmens ar kitų Klientų sveikatai ir / ar gyvybei, saugumui, teisėtiems
interesams, taip pat higieninei dušų, Soliariumo, sportinio ar kitokio Sporto klube naudojamo
inventoriaus būklei (pvz. užkrečiamos ligos, inkontinencija ir kt.);
3.1.7. tikrinti Kliento tapatybę, tą įgyvendinant tiesiogiai arba per įgaliotus atstovus ar
apsaugos tarnybą. Nustačius, kad asmuo galimai vykdo neteisėtą veiklą ir pažeidžia Sutarties
ar Taisyklių nuostatas, asmuo gali būti pašalintas iš Sporto klubo patalpų;
3.1.8. neįleisti į Sporto klubą asmenų kurie pažeidžia valstybės nustatytas taisykles dėl ligų
plitimo ribojimo;
3.1.9. pašalinti iš sporto klubo asmenis, kurie pažeidžia viešąją tvarką, trukdo kitiems
asmenims, įžeidinėja kitus sporto klubo dalyvius, arba esant įtarimams dėl asmenų
apsvaigimo nuo alkoholio ar narkotinių medžiagų
3.2. Sporto klubas suteikia Klientui galimybę naudotis jo teikiamomis Paslaugomis, tačiau
jokiu būdu nevertina šių Paslaugų įtakos / poveikio konkretaus Kliento sveikatai, taip pat
negarantuoja jų teigiamo poveikio, – visą su tuo susijusią riziką, pasekmes ir atsakomybę
prisiima pats Klientas ir / ar faktinis Paslaugų gavėjas.
4. KLIENTO PAREIGOS
4.1. Klientas įsipareigoja:
4.1.1. sporto klube (treniruoklių salėje, duše, ir kt.) dėvėti tik toms patalpoms skirtą švarią bei
tvarkingą avalynę ir aprangą;
4.1.2. būti blaivus ir neapsvaigęs nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų
svaigiųjų ar toksinių medžiagų);
4.1.3. atsakingai, atidžiai ir rūpestingai naudotis Sporto klubo teikiamomis Paslaugomis,
turtu, inventoriumi, kitą įranga ir daiktais;
4.1.4. naudotis Sporto klubo įranga ir inventoriumi tik pagal tiesioginę jų paskirtį, šios
įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis numatytais būdais ir tvarka bei laikytis
atsakingų Sporto klubo darbuotojų pagrįstų nurodymų ir rekomendacijų;
4.1.5. nesinaudoti laikinai sugedusia įranga bei inventoriumi, apie sugedusią įrangą ar
inventorių nedelsiant informuoti atsakingus Sporto klubo darbuotojus, taip pat kreiptis į juos
arba Sporto klubo kontaktais esant bet kokioms abejonėms dėl įrangos ar kito inventoriaus
būklės tinkamumo;
4.1.6. grupinių treniruočių metu nesinaudoti mobiliaisiais įrenginiais;
4.1.7. treniruotės metu naudotą inventorių tvarkingai padėti į jam skirtą vietą atitinkamai
treniruoklių salėje;
4.1.8. atlikus pratimus palikti treniruoklius ar kitą įrangą tvarkingą ir tinkamą naudoti kitiems
Klientams;
4.1.9. imtis visų įmanomų priemonių, kad besinaudodamas Paslaugomis nepadarytų žalos sau
bei Sporto klubui, savo, kitų Sporto klubo Klientų bei darbuotojų sveikatai ir turtui;
4.1.10. netrukdyti kitiems Klientams naudotis Sporto klubo Paslaugomis, o pastebėjus kitų
Klientų netinkamą elgesį arba elgesį, keliantį grėsmę kitų Klientų saugumui, sveikatai ar
gyvybei, turi nedelsdamas pranešti apie tai atsakingam Sporto klubo darbuotojui;
4.1.11. nelaimingo atsitikimo atveju, nedelsiant informuoti Sporto klubo darbuotojus arba
kreiptis Sporto klubo kontaktais dėl savo ar kitų Klientų sveikatos pablogėjimą ar traumą,
patirtą naudojantis Sporto klubo Paslaugomis. Galintys padėti Klientai turi dėti visas
pastangas tokiai pagalbai suteikti, o įvykio liudininkai – suteikti visą reikalingą informaciją
aptarnaujančiam personalui bei gydytojams ar teisėsaugos institucijoms;
4.1.12. naudoti Kliento kortelę išimtinai tik savo asmeniniams poreikiams ir neperduoti
Kliento kortelės tretiesiems asmenims, kitokiu būdu nesudaryti sąlygų tretiesiems asmenims
patekti į Sporto klubą ir / ar naudotis Paslaugomis, pasinaudojant Kliento identifikavimui
išduota Kliento kortele;
4.1.13. lankytis tik Sporto klubo Klientams skirtose patalpose.
4.2. Klientas, prieš pasirinkdamas konkrečias Sporto klubo Paslaugas, privalo atsižvelgti į
savo sveikatos būklę ir šių Paslaugų galimą poveikį jam, t.y. Klientas privalo įsitikinti, kad jo
sveikatos būklė jam leidžia lankyti Sporto klubą ir naudotis jo teikiamomis Paslaugomis.
4.3. Klientui nesilaikant Sporto klubo patalpose iškabintomis arba ant inventoriaus ar įrangos
nurodytomis šios įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis, naudojant didesnius
laisvuosius svorius nei yra fiziškai pajėgus naudoti, prieš naudojantis Sporto paslaugomis
tinkamai neapšilus, naudojantis laikinai sugedusia įranga bei inventoriumi, iškyla rizika ir
potenciali grėsmė patirti įvairias fizines traumas (susimušimą, prispaudimą, susitrenkimą,
raumenų patempimą, kaulų lūžimą ir kt.). Klientui prieš naudojantis Sporto paslaugomis
neapšilus, pernelyg intensyviai sportuojant, nesiilsint, nevartojant pakankamo kiekio skysčių
gali pasidaryti silpna, atsirasti širdies ir kraujagyslių sistemos bei raumenų sistemos sutrikimų
ar net apalpti. Todėl Klientas įsipareigoja laikytis atitinkamų taisyklių, gydytojų
rekomendacijų, įvertinti visas minėtas aplinkybes, elgtis atsakingai, pamatuotai, rūpestingai,
vengti žalos ir kitų neigiamų padarinių atsiradimo sau ir aplinkiniams.
4.4. Klientas, naudodamasis Sporto klube esančiomis priemonėmis bei Paslaugomis,
savarankiškai pasirenka fizinį krūvį ir kitas Paslaugų charakteristikas (intensyvumą, dažnumą
ir pan.) pagal kiekvieno individualius poreikius, asmenines savybes, fizines galimybes,
daromą įtaką organizmui ir gydytojų rekomendaciją.
4.5. Klientui, prieš pradedant naudotis Sporto klubo teikiamomis Paslaugomis,
rekomenduojama pasitikrinti sveikatos būklę, gauti gydytojų rekomendacijas / patarimus.
Visa atsakomybė dėl Kliento sveikatos sutrikimų, gydytojų rekomendacijų nesilaikymo,
sužalojimų ir nelaimingų atsitikimų, atsiradusių lankantis Sporto klube / naudojantis
Paslaugomis, tenka Klientui, išskyrus atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Sporto klubo kaltės.
TEISĖ NAUDOTIS „Triple B“ SPORTO KLUBO PASLAUGOMIS
Teisę naudotis „Triple B“ sporto klubo paslaugomis turi asmenys „Triple B“ sporto klubo
nustatyta tvarka įsigiję narystę arbą įsigiję vienkartinio apsilankymo naryste bei pasirašytinai,
t.y. pasirašę arba PUSHPRESS sistemoje susipažinę su šiomis Taisyklėmis. Už
nepilnamečius klientus iki 16 metų pasirašo jų tėvai (globėjai), nuo 16 metų – pats
nepilnametis.
Nepilnamečiai klientai iki 16 metų amžiaus gali lankytis: tik ju amžiaus grupių skirtuose
užsiėmimuose, atsižvelgiant į kliento pateiktą gydytojo pažymą ir tėvų sutikimą. „Triple B“
Klientų, sporto klubui pateiktos, gydytojų pažymos nėra tvarkomos automatiniu būdu.
„Triple B“ SPORTO KLUBO NARYSTĖS IR PAPILDOMŲ PASLAUGŲ KAINOS, JŲ ĮSIGIJIMO TVARKA
Narysčių „TripleB“ sporto klube, papildomų paslaugų kainas ar kitus Sveikatingumo klube
galiojančius mokesčius, kurie yra skelbiami „Triple B“ sporto klubo interneto puslapyje nustato „Triple B“ sporto klubas.
Klientai sporto narystes gali įsigyti:
Internete adresu: https://triple-b.lt
„Triple B“ sporto klube gali atsiskaityti banko kortele arba grynaisiais pinigais
„TripleB“ sporto klubo dovanų čekiais, Dovanų čekių panaudojimo sąlygos yra nurodytos
kiekviename dovanų čekyje.
„Triple B“ SPORTO KLUBO NARYSTĖS NAUDOJIMO TVARKA
Narystės galiojimas gali būti sustabdomas, t.y. Klientui gali būti suteikiamos atostogos, šių
pateikiamame Sveikatingumo klubo paslaugų aprašyme paminėtoms atitinkamos trukmės
narystėms, tik nustatytam laikotarpiui ir tik nurodytiems laiko intervalams, jei Klientas apie
tai ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną informuoja „Triple B“ sporto klubą. Narystės galiojimo
terminas, pasibaigus sustabdymo laikotarpiui, automatiškai tęsiasi toliau. Pasikeitus rinkos
sąlygoms ar rinką reguliuojantiems teisės aktams, taip pat esant kitiems objektyviems
pagrindams „Triple B“ sporto klubas pasilieka sau teisę savo nuožiūra atnaujinti/keisti
paslaugų teikimo sąlygas apie tai iš anksto įspėjęs klientus prieš 10 dienų interneto tinklapyje www.triple-b.lt arba Facebook paskyroje.
Jei paslaugų aprašyme, pateikiamame šiame dokumente nenurodyta kitaip, narystės gali būti
sustabdomos ir vėliau pratęsiamos:
dėl ligos – tik klientui pateikus SODRA išduoto nedarbingumo pažymėjimo nuorašą ar
originalo kopiją, oficialią gydytojo pažymą, arba pažymą apie buvimą vaiko priežiūros
atostogose. Šiuo atveju narystės pratęsiamos, atitinkamai, tik nedarbingumo pažymėjimo
laikotarpiui ir/arba gydytojo pažymoje nurodytam laikotarpiui. Dokumentai, patvirtinantys
ligos faktą, privalo būti pateikti ne vėliau kaip per 1 kalendorinį mėnesį po ligos pabaigos
datos, kuri nurodyta atitinkamame dokumente. Praleidus šį terminą narystė nepratęsiama;
dėl komandiruotės – tik klientui pateikus savo darbovietės vadovo įsakymo bei vardinių
kelionės dokumentų nuorašus. Dokumentai, patvirtinantys komandiruotės faktą, privalo būti pateikti ne vėliau kaip per 1 kalendorinį mėnesį po komandiruotės pabaigos datos, kuri
nurodyta atitinkamame dokumente. Praleidus šį terminą narystė nepratęsiama. Maksimalus
narystės pratęsimas dėl komandiruočių gali būti iki 30 dienų per metus.
Laikinai stabdyti ar papildomai pratęsti apmokestinamų paslaugų trukmę galima tik
automatiškai atsinaujinančioms narystėms.
Klientas, norintis pakeisti įsigytos narystės rūšį, turi apie šį savo sprendimą informuoti klubo
administraciją el. paštu arba pateikti rašytinį prašymą dėl narystės pakeitimo. Klientas taip
pat gali įsigyti naują pageidaujamą narystę PushPress sistemoje. Jeigu pigesnė narystė
keičiama į brangesnę, klientas turi sumokėti narystės kainos skirtumą pagal narystės keitimo
dieną „TripleB“ sporto klube galiojančias kainas. Jeigu keičiama brangesnė narystė į pigesnę,
narystės kainų skirtumas klientui negrąžinamas, tačiau klientas turi teisę nutraukti sutartį iš
anksto įspėjus ir nustatyta tam tvarka ir įsigyti naują, pigesnę narystę.
Klientams narystės koregavimas atliekamas ir pakeista narystė aktyvuojama per 3 darbo
dienas nuo atitinkamo prašymo pateikimo ir kainų skirtumo sumokėjimo dienos,
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PASIRAŠYDAMAS ŠIAS TAISYKLES IR/ARBA SUSIPAŽINIMO SU
TAISYKLĖMIS PUSHPRESS KLIENTAS SAVO INICIALAIS PATVIRTINA, KAD:
- Klientas su šiomis Taisyklėmis susipažino ir sutinka jų laikytis bei prisiima
atsakomybę už Taisyklėse nustatytų sąlygų bei pareigų nesilaikymą bei šiuo
nesilaikymu sukeltas pasekmes; - Klientas sutinka būti fotografuojamas kliento tapatybės nustatymui bei
sutinka, kad kliento atvaizdas būtų saugomas Sveikatingumo klubo klientų
duomenų bazėje.
NEPILNAMEČIŲ KLIENTŲ TĖVAI (GLOBĖJAI), PASIRAŠYDAMI ŠIAS
TAISYKLES IR/ARBA SUSIPAŽINIMĄ SU TAISYKLĖMIS, PATVIRTINA FAKTĄ,
KAD:
- nepilnamečio kliento sveikatos būklė leidžia jam naudotis „Triple B“ sporto klubo
paslaugomis; - nepilnametis klientas pilnai susipažino su Taisyklėmis ir jų laikysis;
nepilnamečio kliento „TripleB“ sporto klubui bei tretiesiems asmenims padaryta žala
bus atlyginta LR teisės aktų nustatyta tvarka; - jie atsako už nepilnamečio kliento elgesį „TripleB“ sporto klube bei bet kokį
nepilnamečio kliento sveikatos sutrikimą, atsiradusį dėl nepilnamečio nepriežiūros ar
netinkamos priežiūros ar kitokių savo, kaip tėvų, pareigų nevykdymo; - jie sutinka, kad nepilnametis klientas būtų fotografuojamas jo tapatybės nustatymui
bei sutinka, kad nepilnamečio kliento atvaizdas būtų saugomas „Triple B “ sporto
klubo klientų duomenų bazėje.
Bet kokius ginčus šalys sieks spręsti taikiai, tačiau jei ginčo nepavyktų išspręsti, Klientas
visada gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, Vilnius, www.vvtat.lt), užpildyti prašymo formą EGS sistemoje http://ec.europa.eu/odr/ arba tiesiogiai
į kompetentingą teismą).
TRIPLE B SPORTO KLUBO TEIKIAMŲ PASLAUGŲ APRAŠYMAS
Triple B SPORTO KLUBE GALIOJA ŠIOS NARYSTĖS
Neriboto apsilankymo narystė:
Automatiškai atsinaujinanti neribotų apsilankymų narystė galiojanti metus arba pusę metų;
2 kartų per savaitę narystė.
Kartinės narystės:
Vienkartinis apsilankymas;
5 apsilankymų narystė, kuri galioja 2 mėnesius;
10 apsilankymų narystė, kuri galioja 2 mėnesius;
20 apsilankymų narystė, kuri galioja 4 mėnesius;
30 apsilankymų narystė, kuri galioja 4 mėnesius.
Individualios paslaugos:
Asmeninė 60 minučių treniruotė;
Mitybos konsultacija.
Automatiškai atsinaujinančios narystės:
Savaime atsinaujinančios narystės galioja metus laiko, nuo jos įsigijimo dienos. Šias narystas
galima nutraukti, be jokių įsipareigojimų, informavimas Triple B administraciją ne vėliau
kaip prieš 2 savaites iki narystės atsinaujinimo arba nuo norimos narystės nutraukimo dienos.
Atsinaujinančios narystės gali būti sustabdoma laikotarpiui iki 4 savaičių, be jokios
priežasties. Ligos ar traumų atveju, narystė sustabdoma pateikus daktaro pažymą. Norėdami
sustabdyti ar nutraukti narystę užpildykite informuokite mus apie tai paštu: info@triple-b.lt
Kartinės narystės:
Kartinės narystės galioja nuo narystės įsigijimo dienos iki kito mėnesio tos pačios dienos.
Kartinės narystės galite naudoti į visas tam priskirtas Triple B klases. Kiekviena kartinė
narystė turi tam tikrą skaičių treniruočių. Jei klientas užsiregistravo į treniruotę ir neatšaukęs
registracijos į ją neatvyko, jis praranda vieną kartą iš kartinės narystės.
5 kartų narystė galioja du mėnesius, 10 kartų narystė galioja du mėnesius 20 kartų narystė
galioja 4 mėnesius, 30 kartų narystė galioja 4 mėnesius.